Klassåterträffen var sjukt rolig.(speciell...

img_5249 (MMS)

Klassåterträffen var sjukt rolig.(speciellt Sara Eriksson, på kortet här uppe) Alla var glada och trevliga.. Alla minnen som vi gick igenom som vi skrattade högt åt haha!! Underbart! Det bjöds till och med på efterfest hemma hos Karin och Johan.. Stackars Karin som  var nykter och trött men jag tror hon hade kul ändå  och stackars johan som skulle få städa dagen efter!!  jag kom hem 04.20 och var så trött!! Gårdagen ville jag bara sova mig igenom men det gick ju inte. Min mormor och patriks mormor fyller år idag så vi åkte runt på lite kalas!  Sen så hade vi grillskiva hemma hos oss med massa mat och mycket trevligt sällskap! jag lägger upp en bild på det sällskapet sen!! Nu ska jag laga lite mat och sen åka jobba!! sista veckan sen får vi se vad som händer,om jag får förlängt eller få gå hem och stämpla i väntan på sommarjobbet som är klart!! På återseende //Äm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0