Ja man kan ju tycka att det här bara är en...

img_6807 (MMS)

Ja man kan ju tycka att det här bara är en vanlig bild!! MEN det är nämnligen så att jag har målat om vårt kök som skulle bli gjort för länge,länge sen!! Innan var det en mycket ful tapet med en grön del, en gul del och en vändans ful bård med lingon och blåbär på!!! Men efter som att hyresvärden är helt efterbliven och bara prioriterar skit saker så fick jag ta saken i egna händer(ordagrant!!) men jädrans va nöjd jag är.   P har suttit och kollat på hockey dom timmarna jag målat och hjälpt till pytte lite så här är det jämställt;)  Nu ska jag ta mig en dusch och sen sova för jag börjar jobba kl 06.00 i morn!!! XOXO // Äm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0