Inatt har jag och Mio haft pyjamas party h...

img_6807 (MMS)

Inatt har jag och Mio haft pyjamas party hos Elvira och Andreas!! Jag jobbade till 21.30 så Elvira hämtade Mio på dagis för att Patrik är ju nere i Kalmar och spelar riksmästerskap för Kriminalvården i innebandy!! Det gick jätte bra och han hade haft jätte kul här tills han däckade kl 19.15:) sen vaknade han vid 01.30 när vi spelade alfapet och ville inte sova! Men vi mös i soffan tills vi somnade bredvid varandra.. Min skrutt!! Nu ligger mio bredvid nypan i sängen och sover medans jag och Elvira dricker kaffe och snackar om livet!!  Ikväll tror jag att tjejerna kommer och spelar lite sällskapsspel!! Och igår hände det en sak på jobbet som fick mig att inse att vissa människor är inte som man tror att dom är!! Men det är bara att släppa och köra på som vanligt!  Over and out!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0