00:01

Idag/igår fyller min man 24 år.. grattis honey!!
Blev inget firande idag för båda jobbade och sen skulle P ut och käka med jobbet och ta en å en annan öl, pratade med han för en halvtimma sen och då var dom på G in till stan. Han hade träffat på Nille och Co.

På lördag ska vi ha en liten grillskiva för P och på söndag litre kalas för familjen! NICE!
Men jag insåg just när jag skrev det att jag måste ju baka.. hmm.. Känns som det finns annat at göra! Men frysen är tom på fikabröd, finns kanske en å en annan saffranslängd sen i julas men det vill jag ju inte bjussa på haha!!

Idag så är det ju en speciell dag! Ja för det förstas att P fyller år!
Sen fyller Selma 1 år (Monica och Dixons dotter) grattis stumpan=)
Sen så fick jag ett mms i morse från en vän som har en dotter som föddes samma dag som Mio( då kände vi inte varandra men träffades på BB), hon fick sitt andra barn inatt! En lite prins, jätte söt!! Grattis Sabina och jonas och Tilda!!!

Nej nu ser jag dubbel text så nu blir det bingen!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0