Roligt att...

0-2df7b77559cd734c701f9a58f16fb6ea.png

Kolla varifrån!

Roligt att se att mina besökare på 2 dagar har ökat till det tre dubbla, känns lite som att djungel telegrafen fortfarande fungerar haha!!
 
Dagen som gått har vart helt toppen! Jag har hunnit med massa hemma och bakat årets första äppelpaj till min familj, syrran kom förbi så hon fick också en bit! Suttit ute i solen och njutit och hunnit med att jobba från 16-24 därav anledningen till att jag sitter här och bloggar! Så fullspäckad dag och jag är ändå inte slutkörd! 

Mio har blivit jätte pappig, när han kom hem från dagis så ville jag ju så klart pussa och krama på min kille som jag saknat så mycket, men det var bara pappa Patrik som gällde!! hmm det är ju kul för han men inte för mig haha.. 

Nu ska jag kolla lite på tv, om det nu finns något som är värt att se! Sen blir det sängen. (bifogar även en bild till på baby sis, så söööt!!) 

Puss/Äm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0