Jag har...

22d36f55ba37eef08ae02716c3e4f2fe.png

Kolla varifrån!

Jag har gjort mig en kaffe latte och sitter ute i det underbara vädret och myser. Har varit och lämnat Mio på dagis och har några timmar att slå ihjäl innan jag börjar jobba! 
Ikväll kommer Liza och Rickard hit och umgås, så när jag kommer hem från jobbet så är dom här redan, ska bli skönt att umgås utanför hockeyn igen(: i morgon ska vi över till våra nya grannar Monica och Dixon på lite lördags mys med mellofest och spel och ett glas vin(: Det ska bli mycket, mycket trevligt!!! 

Om två helger kommer min älskade Elly hem(: ska bli så kul att se henne igen, för sist hon var hemma så var min familj sjuka och jag var hemma och tog hand om dom!! 
Ni ska jag njuta av solen en stund!!!
Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0